zondag 17 januari 2010

Pêle de poule

Voor het eerst dit jaar werd er gelopen. Het weer was goed, aangezien de zon scheen, het sneeuwde noch regende, en de temperaturen goed verdragen werden. Hoewel de aanschaf van nieuwe loopsokken zich opdringt kan er met de oude lorren nog wel een wedstrijd of vier gestreden worden.

Vrijdag zullen testen worden afgelegd in het kader van een functie bij de overheid. Het zal me benieuwen of ik uitverkoren zal worden om naar ronde twee te gaan met 29 anderen.

De tweede Woody Allen-film die ik zag was Bananas uit 1971. Het verhaal sloeg uiteraard weer nergens op, maar dat maakte opnieuw weinig uit, daar de bril van de Amerikaan zo schoon is.
Ten bewijze:

Het spreekt voor zich dat dit mijn volgend montuur worden zal. Samen met de pantalon uit ribfluweel, het geruite hemd, de wollen trui en het tweedjasje kostte dit mij slechts 135 euro op Ebay. Sukkelen kan men voor zulk een bedrag niet, wel achteloos sigaretten roken (nog zo'n hobby!) in die oudemannencafés waar het nog kan en dan ostentatief uit elkaar vallende MAD-magazines lezen terwijl de lungo koud staat te worden.



Verder lijkt er onder het stukje dood vel dat ondertussen weer aan mijn vinger is vastgegroeid wel degelijk iets nieuws te broeien, maar of dat goed of slecht nieuws is is afwachten. U zal niet van het verdere verloop op de hoogte worden gehouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen