donderdag 11 februari 2010

Ken Mange Fij Ygen

Herinnert u zich die tijd van razernij? Dat u zo uit het blode hoofd kasseien dacht te kunnen breken met niets dan een lange rij ogen? Het gevoel dat er magma door uw bloedvaten stroomt, zoals wanneer u naar Boys Noize luistert, of Daft Punk, of Tool, of The Arctic Monkeys, of Digitalism, of Justice, of de soundtrack van Sedes & Belli?
Tijdens gruwelijke miltpijnen die met opgeheven hoofd gedragen worden wijl ik, de sportchaussures omgesjord, rondhos, daagt het soms helder als duizend zonnen: ik ben als een razende aan het lopen!
Even snel is dat weer voorbij, meestal wanneer ik die ene loper of loopster heb ingehaald die daar in de verte bezig was mij te tergen door me voor te zijn. Eens deze horde genomen keert de rust weer, en kunnen de mijmeringen weer afdwalen naar rustieker oorden: balletjes in tomatensaus, razendsnelle rekenmachines die door efficiënt componentenbeheer toch erg stil zijn, of het creëren van videoclips bij liederen van Kings of Leon.

1 opmerking:

  1. Nu had it toch écht gehoopt dat er bij 'meer lezen' ook echt meer te lezen zou zijn. Helaas, ik blijf erin trappen.

    Bal, ben in B van 6 apr tot 22 apr. Hou data vrij.

    BeantwoordenVerwijderen