zaterdag 1 mei 2010

Doba Rijkloop

De dag voor vandaag liep ik 6,5 kilometer op dijken en straten in Betekom. Betekom is een onooglijk dorp tussen Leuven en Aarschot, tevens in de buurt van de heimat Rotselaar. K en F liepen ook mee, al was hun prestatie uiteraard in niets met de mijne te vergelijken.
Ongebruikelijke kniepijn en voor het eerst ook pijn in de enkels maakten van het gebeuren een ware calvarietocht. Gezegend met mijn onvermurwbare karakter, dat me later als belangrijk ambtenaar nog enkele medailles voor onvermurwbaarheid zal opleveren, zette ik onversaagd door. Na 3,5 kilometer had ik dankzij mijn onnavolgbare wilskracht de kniepijn naar buiten geknepen. Het is zoals men soms zegt: 'pain is weakness leaving the body!'
De enkel bleef me parten spelen, maar door te denken aan alle lessen uit de Russische literatuur kon ik uiteindelijk 
Plaats:26        Naam: Rotsboom   Tijd over 6,5km: 0:25:43   gem tijd/km: 0:03:58   gem. snelheid: 15.165


enzovoort.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen