woensdag 13 oktober 2010

dt

Vandaag sloeg ik zowel een rad als een rat gade. Nooit gedacht dat zoiets mogelijk was. De rat zag ik onder de Gentse stadsbibliotheek verdwijnen toen ik aan een flukse intervaltraining bezig was in het park dat er ere van Albert I is aangelegd.
Het rad moet ons op de werkvloer motiveren. Meer wil ik daarover niet kwijt.

Dat het verontachtzamen van intervalgevallen in alle gevallen slecht zal bevallen zal ik niet ontkennen. Geen stijfheid tekent de benen, in tegenstelling tot eerdere, minder piekerige loopsessies. En dan heb ik de forerunner 305 nog niet eens gekocht!

Wie beslagen het ijs wil betreden moet oefenen tot de lippen in droge korsten op de grond vallen en spieren als oud tapijt het lijf willen verlaten. Architecten, dat zijn doorzetters. Atleten ook, en zakenmannen die met lede ogen toezien hoe hun gebroed het werken verleert.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen