vrijdag 26 november 2010

higher

Bij het inademen per ongeluk een stuk zeewier ingeslikt, beginnen panikeren en doen, maar niemand die mij zag.
Dan naar de kant geduwd door een dolfijn (kan ook een tuimelaar geweest zijn) en daar uit het sop geplukt door ja, hoe noem je dat, zo'n kereltje met een reddingsvest rond zijn lijf en een toeter rond zijn nek.
Een half uur op een draagberrie gelegen terwijl een passerende arts mij onderzocht en dan gezond verklaarde. Had een jonge vrouw bij zich, zeker zijn maitresse. Zelf had hij een behaard hoofd. Vreemd.
Vis gegeten op de dijk, ik had er meer van verwacht. Dat beest was niet ingezouten. Pedante ober ook. Hautain hol.
Naar de zon gekeken die onderging. Meermaals verteld dat het blijft verbazen, maar niemand luisterde.
 
Zooneke, hebt toch meedelijden met mij! Ik zit volledig aan de grond. Het is nu al zo ver gekomen dat ik zelfs bij het staren naar een stuk karton het water in de mond krijg. Kijkt! Mijn huid is
helegans aangedaan met zweren en builen. Allé, zit gij dan niets in met mij? Uw paatje ligt heel de dag te stinken in zijn nest. Hij gaat zelfs geen hout sprokkelen in het bos om ons toch nog iet of wat
te kunnen verwarmen. Ja, soms komt hij met een konijn, een kat, een rat of een eekhoorn thuis, maar gezond kan dat toch niet zijn. Ik heb af en toe ook zin in een lekker stukje bloemkool met bechamelsaus, of
broccoli met kaassaus, liefst Deensen blauwen.
Mama, mijn hart breekt wanneer ik je zo zie lijden, maar mijn klomp breekt omdat ik weet dat je het jezelf hebt aangedaan! Hoeveel keer heb ik je niet al gewaarschuwd over de ... en de ... van de .... Je ... dragen natuurlijk
ook niet veel positief bij aan de situatie. En je moet ... niet van alles de schuld geven, dat helpt niets.
Ok dan.
 
 Bezit u één of meer producten van Apple? Dan bent u goed op weg een hipster te worden. Pitchfork lezen kan ook helpen. Daar krijgt de nieuwe schijf van Kanye West trouwens 10/10. Waaznin! (sic)
 
Ondertussen zegt Michel Houellebecq: "tussen de kwaliteit en het succes is er geen enkele correlatie."

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen