dinsdag 25 januari 2011

mu cualba feve andolor

Mijn man, die niet zo zeker is van zichzelf, kan uiterst lekkere taarten bakken. Aangezien we met de fiets gaan werken (goed voor 45 minuten sport per dag), maken we ons niet al te veel zorgen over onze gezondheid.
Naast een kokende, onzekere man, beschik ik ook over twee kinderen. Die zijn mij door een rechter toevertrouwd, en ze doen lastig. Roepen, het bad laten overlopen en met brood gooien naar eenden. Oud brood, waar die beesten
geen deugd van hebben wanneer het tegen hun kanis terecht komt.
Ikzelf ben vertegenwoordiger voor een frisdrankproducent. Een internationale speler is dat, maar niet de grootste. Gratis mogen wij frisdrank drinken, en als zijproject heb ik me eens beziggehouden met het bekijken van enkele reeksen cijfers.
Hoeveel frisdrank wordt er gemiddeld per werknemer per jaar gedronken? Hoe vaak gaan de werknemers naar de tandarts, en hoe evolueert de BMI van de werknemers gedurende hun dienstjaren. Ik ben jammer genoeg te dom om de cijfers
te vergelijken. Ernaar kijken geeft trouwens voldoende voldoening. VOLDOENDE ZEG IK U.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen