zaterdag 22 januari 2011

Prinsboon

'Mama, mijn buik doet pijn. Ik heb teveel roomsoezen gegeten denk ik.'
'Maar Thomas toch! Hoeveel keer moet ik je nog zeggen dat je moet opletten daarmee?'
'Sorry mama, maar ze zijn zo lekker zoet en vettig. Dat heeft mijn buikje graag.'
'Maar je buikje doet toch pijn nu, het is kwaad, omdat je het zo vol hebt gepropt met al die dingen.'
Pruillip en af.
Doek.
 
--------------
 
Een man met een hond staat te wachten op de tram. Plots gaat de hond lopen.
 
Een kind wordt gebeten door een hond. Het baasje is spoorloos.
 
Een arts verzorgd een kind in het ziekenhuis. Omdat zijn vrouw ziek is, maakt hij een fout bij het behandelen van de wonde. Hij wordt oneervol ontslagen.
 
Een vrouw wordt beter en erft een klein kasteeltje in Frankrijk.
 
Een kind groeit op in Frankrijk. Vader en moeder, beide blakend van gezondheid zijn liefdevol en stimuleren de creativiteit van Fritz (toch eerder een Duitse naam, zou ik zeggen).
 
--------------

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen