dinsdag 1 februari 2011

Amerikaanse V8

- Ik ben zo eenzaam, zonder vrouw.
- Hoe bedoel je, je bent toch getrouwd?
- Ja, maar mijn vrouw is heel erg mooi, en ze reist de wereld rond om zich te laten fotograferen in biologische kleren.
- Ach zo. Waar is ze nu misschien?
- In de Caraïben voor twee weken.
- En jij moet dan voor de kinderen zorgen?
- We hebben nog geen kinderen. Ze wil daarmee wachten tot na haar carriëre.
- Hoe oud zijn jullie dan?
- Ik ben eenentwintig en mijn vrouw is vijfentwintig.
- En wanneer is haar carriëre als model dan voorbij?
- Wanneer ze achtentwintig is wil ze stoppen en een bed en breakfast openen in Ieper.
- In IEPER?
- Ja, in Ieper. Mijn en haar ouders wonen daar, en we zouden dan drie kinderen nemen kort na elkaar. De schoonouders kunnen dan bijspringen wanneer we in de pampers zitten.
- En wat doe jij?
- Ik vertaal computerhandleidingen voor Dell.
- Ach zo.
- Wat doe jij misschien?
- Ik ben thee-inkoper voor Carrefour.
- Amai, is dat leuk?
- Ja, maar ik moet wel héél véél thee drinken. Gelukkig drink ik héél graag thee.
- En moet je dan op reis voor die job?
- Ja, ik ben honderd dagen per jaar onderweg. Vooral naar Azië. Ik ken ondertussen veel mensen op theeplantages. Indiërs spreken doorgaans goed Engels, dus dat is leuk. De zon zien opkomen bij zo'n plantage in de bergen, dat is echt fantastisch.
- Ja, daar kan ik inkomen.
- Bon, ik ga dan eens doorgaan dan hé.
- Ja, ok, tot nog eens hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen