vrijdag 29 april 2011

Naamloos door bavo.vaneyken op Garmin Connect - Details

12*500m negative split Citadelpark op Garmin Connect



Net voor en net tijdens een geweldig onweer boven Gent zijn duivels ontbond rende ik voor het eerst deze week  (zo zal ik inderdaad geen goede tijd kunnen neerplanten tijdens de volgende wedstrijd) rond terwijl een horloge mijn hartslag, snelheid en locatie registreerde.
In de grot die veel mensen angst inboezemt in het Citadelpark lag een dode hond. De laatste keer dat ik een dode hond op straat zag liggen was in 1999, toen ik, ja, een dode hond op straat zag liggen. Dat moet de Schrikstraat in Rotselaar geweest zijn, zowat de minst angstaanjagende straat van Vlaanderen. Geen idee wat daar vroeger is gebeurd.

Binnenkort zal ik alle straten binnen de ring van Gent van buiten leren. Daarbij zal ik gebruik maken van ezelsbruggen. Later meer daarover.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen