dinsdag 12 april 2011

Smadder Plet


Jupiler Force is een heerlijke, natuurlijk gebrouwen frisdrank zonder alcohol, speciaal ontwikkeld voor mannen. Daarom drink ik Jupiler Force na het lopen, of gewoon 's avonds als verfrissing terwijl ik in de tuin met mijn bonsaïs bezig ben. Want ook als ik geen alcohol wil drinken heb ik behoefte aan een smaakvolle verfrissing!
Wat mij vooral aantrekt in Jupiler Force is de natuurlijke bereidingswijze: traditie en vakmanschap draag ik immers hoog in het vaandel. Verder heb ik het gevoel dat Jupiler weet wat ik, als man, wil: 

  1. Jupiler Force, de kracht en verfrissing van echt bier, zonder de teleurstelling van de alcoholvrije variant.
  2. Jupiler Blue, wanneer genieten met mate plots mateloos genieten wordt!
  3. Jupiler, de klassieker die zowel voetbalwedstrijden als trouwpartijen aankan. Bitterzacht verkwikt hij de smaak en het vernuft.
  4. Jupiler Tauro, voor die momenten dat je het leven liefdevol bij het gewei wil grijpen. Vitaal genieten van robuuste pittigheid: heerlijk!
 En op zondag een Château Margaux van 2005 natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen