zaterdag 14 mei 2011

Ronson remix



Ooit was mijn wereld met duisternis, duisternis, duisternis gevuld
toen stopte ik met dromen, en nu moet iets anders, anders, anders zoeken


In jouw ogen zie ik de ogen van iemand die ik lang, lang, lang geleden kende
maar ik weet het nog niet zo goed, ben ik vrij of gebonden?


Ik verander van vorm, gewoon om me hier te verbergen, maar ik ben nog steeds, nog steeds een dier
Niemand weet het, maar wanneer ik faal, faal, dan ben ik nog steeds een dier


Er is een gat, en ik probeerde dat op te vullen met geld, geld, geld
Maar met hopen wordt het groter, het rent, rent, rent


In jouw ogen zie ik de ogen van iemand sterk zou kunnen zijn, of ben ik verkeerd?
Nu til ik je vermomming op. Ben je vrij of gebonden?



Ik verander van vorm, gewoon om me hier te verbergen, maar ik ben nog steeds, nog steeds een dier
Niemand weet het, maar wanneer ik faal, faal, dan ben ik nog steeds een dier


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen